Vad har jag för färg på mina ögon?

Godmorgon!
eller ja god dag kanske passar bättre eftersom klockan är ganska mycket..
Idag ska jag åka hem för att jag tror att jag och mamma ska promenera igen .

Nu till det jag skulle skriva om . Fick denna kommentar igår:

ingen om förlåååt:
du har sjukt fina ögon! :)


Jag vill börja med att säga tack! haha

Mina ögon är väldigt konstiga enligt mig. JAg vet inte riktigt vad jag har för ögonfärg för att ibland så ser dom blå ut och ibland mer grå ut osv... många tror att jag har linser vilket jag blir fett irriterad på ! haha jag tar faktist det som något dåligt . MEn jag blir fan skit glad när någon säger att jag har fina ögon haha :) vet inte riktigt vart jag vill komma med detta, skriver det antagligen för att skriva om något...

Skriver mer sen.. PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0