förlåååt

hejsan ni få som är kvar och läser min blogg..

jag har inte kunnat skriva för rasmus låter fan aldrig mig sitta vid hans dator.
just nu är rasmus skit förbannad att jag snodde datorn men vafan... jag måste ju också få sitta lite?


idag har jag typ bara vart där uppe med rasmus mormor och morfar och hans lillesyster och lillebror och så och umgåtts haha.. har inte träffat dom på hela veckan typ .
jag vet inte riktigt om jag kommer skriva mer idag men jag kanske slänger in dagens ''outfit'' sen.. och jag lovar att börja blogga normalt nu när skolan börjar !
puss så länge!
2 bilder på mig juuust nu :)

Kommentarer
Postat av: ingen

du har sjukt fina ögon! :)

2011-03-06 @ 23:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0