Kommentarer


?
om Mars 25, 2011:
Den här låten tycker jag säger mkt om hur vårt samhälle ser ut just nu. Det ändå folk verkar bry sig om är hur man får platt mage och stora tuttar.. helt jävla sjukt!!
http://www.youtube.com/watch?v=05Ui8e-VW0M

Svar: ja det är sjukt hur det har blivit! Kul att du kommentera!

jag om Mars 25, 2011:
Jag hatar att storbloggare som kissie uppmuntrar till bantning, det finns så många småtjejer som ser upp till henne och gör likadant. Tyvärr tror jag att det är så här världen ser ut just nu, mer och mer tjejer blir hjärntvättade av alla smala tjejer vi ser i tidningarna och tror att det är så man ska se ut för att bli omtyckt. Jag tycker media har en stor betydelse och dom tar inte sitt ansvar. Jag vet själv hur det är att vara missnöjd med sin kropp, folk säger att jag är smal, men jag kan inte hålla med. Min hjärna får mig att se något annat än alla andra och det är läskigt. Dock så tror jag dom flesta med ätstörningar bara ser ner på sig själva, jag själv kan tycka en mullig tjej är skitsnygg ändå t.ex. Alltså jag vet inte riktigt vart jag vill komma, men jag tycker det är så sjukt läskigt hur världen ser ut just nu, och tyvärr är jag lika dum själv som hatar mig själv och min kropp.

Svar: Kul att du kommentera. Jag tycker att det är jätte konstigt att folk inte inser hur det blir när man håller på och uppmuntrar folk att banta och så, varför kan man inte få välja själv vad man tycker är fint lixom, Tråkigt att du är missnöjd med din kropp, man kan ju ha ätstörningar och tycka att mulliga tjejer är fina ändå, du kanske borde snacka med någon och få hjälp, även fast du kanske inte har någon ätstörning nu, kanske du kan få det senare om du inte får hjälp.puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0