sitter och tycker synd om mig själv.

Hejsan på er.
Hur är det? Själv är det skit dåligt! Har världens jävla mens verk att jag helt ärligt funderar på att typ ta livet av mig. haha nej men det är fett illa, har fett ont i ryggen, magen, äggstockarna och tuttarna så lätt har man ju det ej. En liten tröst kommentar skulle ju inte sitta fel nu ifall ni fattar vad jag menar ;D haha.


Åkte hem till Jonna för ett tag sen med, så städningen blev inte klar.. Det va på bussen till henne jag började få fett ont och sen när jag va där blev det värre och värre och så fick jag mens och då blev det värre än värst, så jag orkade inte vara kvar där så skit länge för att jag har way för ont asså. Well well..Nu måste jag lägga mig ner och vila innan jag dör. hörs om en stund. PUSS


Om ni undrar vad fan jag gör på bilden här under så är det att jag försöker visa att jag mår dåligt.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0