oh sunny day...

Hejsan på er!
Förlåt att jag inte skrev igår men jag glömde heelt bort det, jag låg och stekte i solen hela dagen och sedan va jag ute och sedan direkt hem till raz och kolla på BB med hans mamma, Jag blev såååå jävla glad att min älskade Peter fick stanna kvar i huset! Men skulle hellre ha sett gurkan åka än katerina faktiskt, men whatever, så länge Peter är kvar så bryr jag mig inte så värst..
Annars då? Kom precis hem från skolan, slutar ju 12 men jag, victor och saly bestämde oss för att vi skulle sola, en kille som hette pandan (?) va också med, riktigt härligt kan jag lova.. Låg i solen och lyssna på musik och sjöng, känns lite som om det är det ända rätta just nu! Vi hörs om ett tag! PUSS


Kommentarer
Postat av: alicia

sally är så gullig, HEELT kotr :D

2011-05-19 @ 23:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0