Mitt klago-inlägg tillägnat till Lina.

Hej jag tänkte bara klaga lite för er.

Först vill jag klaga på vädret! Vad fan är det här för jävla skit väder? Först snö, sen hagel sen regn man ba kom igeeeeeeeeen... Jag trodde fan att sommaren va på g och så blir det sånt här väder igen, har vi inte lidit nog?


Sedan vill jag klaga på IV.. ja behöver jag ens säga något? kan även klaga på vissa personer PÅ iv eftersom jag tycker det är väldigt konstigt hur folk beteer sig, trodde inte att det va så svårt att bete sig som en normal människa men jag hade tydligen fel.


Sedan vill jag klaga på hur det va möblerat på pizzerian jag och Lina åt på idag, kändes skit obekvämt att sitta inpressad bland hur mycket folk som helst, så det bör dom fundera ut en lösning på.
Tycker att jag bör klaga mer på bloggen för det är fan kul. typ det ända jag gillar att göra, klaga och dra självmords skämt, fyfan vilken trevlig prick jag verkar vara... hahah, äh lika bra.


här är söta lina, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahahaha jag avlider

2011-05-03 @ 14:17:24
URL: http://beginningintheend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0