middag och sen plugg....

Tjeeeeeeeeeena tjeeena!
Har fortfarande inte städat haha, har ingen jävla lust eller ork om jag ska vara helt ärlig, men jag tog både ut och in disken så lite duktig har jag ändå varit, de tycker jag. eller? haha
Såg precis på ett BB avsnitt som jag missa förra veckan, ja jag vet jag missar mycket men whatever... Än så länge har jag inte haft så kul idag, vilket suger. Får hoppas på vändning...


Nu ska vi snart äta, och om man är mig så blir man alltid glad av att äta, så det är ju bra. Sedan ska jag åka till Jonna för att vi ska plugga tillsammans, då är man allt duktig, åker och pluggar med sina polare! Men jag skriver nog ett inlägg efter maten så va inte oroliga! haha PUSS på ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0