man ba sorry men det är som det är-

Hejsan på er era tålmodiga söta läsare...
Jag vet att jag har varit ganska (väldigt) dålig på att uppdatera men jag har inte riktigt haft lust... och så är det ibland, är lixom lite krasslig osv så jaja.. ska försöka bättra mig...


Helgen har inte varit så händelserik, eller i fredags bara, börja med att jag och elin satt och grogga lite på min balle sedan kom lisa och jonna och så satt vi där ett tag , sedan drog vi till min granne och sedan vidare på typ krök, va väldigt kul om jag minns rätt (haha?) va lite rund om fossingarna om ni vet vad jag menar höhöhöh.... Resten av helgen va typ helt död, va på pissigt humör så aa vad ska man göra? lite bilder kan ni iaf få...
Resten är inte så snällt att lägga upp tror jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0