man ba oj, godmorgon igen.

Haha ja godmorgon igen..
Somna till efter dom hade gått, då hade dom lagat våran kran (heter det så?hjärnsläpp..) i köket, visste inte ens att den va trasig, men okej.. Men sedan kom ena killen tillbaka efter ett tag så då vakna jag igen, och då skulle han laga brevlådan så då va jag vaken ett tag till, och sedan somna jag om igen och vakna nu. mycket skönt faktiskt..


Nuuu ska jag va en duktig chey så länge jag bara orkar, först ska jag fixa disken och sedan ska jag städa mitt rum, om jag har någon ork och lust kvar efter det (om jag ens kommer orka städa mitt rum) så städar jag nog någon annanstans med, men jag lovar inget höhö..  Sedan kan jag nog belöna mig med glass och det är ju alltid trevligt tycker jag. Vi ses om ett tag! PUSSSSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0