mådde skit igår fan..

Hejsan!
Jag orkade inte blogga igår för att jag mådde så jävla dåligt.. Jag har fått hosta och så, och igår va jag helt död så jag låg i sängen och tyckte synd om mig själv hela dagen (A) haha, lika bra.


Idag mår jag fortfarande dåligt men inte alls lika mycket..
Hade nationella i matte idag med och jag blev så jävla förbannad för jag hamna med samma jävla lärare som förra gången och med alla personer jag inte kan koncentrera mig med osv, så jag gav upp och sket i provet... suger men vafan ska jag göra lixom?
aja.... Sedan åkte jag hem och upptäckte att mina nycklar va borta så jag kom inte in, så då drog jag till min mormor och va där tills jag kunde dra till mamis jobb och hämta hennes nycklar.. Seedan drog jag till huddinge och köpte ett par skor och ett armband, kan visa er sen...


Nu sitter jag och bara tar det lungan, så vi hörs om ett tag! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0