legat och solat i typ 1.5 h.

Goddag alla söta!
Har typ legat och solat i 1.5 timme, fett skönt va det och jag tror nog att jag fått lite mer färg faktiskt! Härligt som fan, dock finns det några på min gård som skriker fett mycket, vilket är mindre härligt om man säger så...

Nu ska jag ta det lungan ett tag och sen ska jag ta en dusch och sedan vet inte, mami kommer nog hem snart så det är ju härligt! Är även fett hungrig men orkar inte fixa något att äta så får va hungrig tills middagen haha, jag är fan förjävla lat men whatever... vi ses om ett tag, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

kika gärna in och ställ en fråga i min frågestund,

den avslutas imorgon då jag svarar på frågorna i en videoblogg! :)

Kram



direktlänk -----> http://linnhahne.myshowroom.se/fragestund/#comment

2011-05-10 @ 13:13:56
URL: http://linnhahne.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Det är fett härligt nu när solen är här igen :) Dock så får jag aldrig någon färg, är asblek och det har undra år för min hud att bli solbränd :(

2011-05-11 @ 15:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0