kommentar och lixoom svaaar-

lindas om maaan baa shitt asåååå:
jo snälla berätta :)

Svar: haha okej jag sääger välle, men du kommer bli besviken för det är inte ens kul.

Först när jag och linisfinis kom in där vi skulle sitta ser man att den ena gubben är värsta surgubben så jag ba kuuul lixom, men sket i det, jag lina och samira fick sitta inne i ett mindre rum i det stora rummet eller vad man ska säga så det va ju härligt iaf.. matte talen va fett svåra och jag fatta typ ingenting men satt och försökte lixom och sen va det typ något som ingen av oss tre fatta så vi skulle fråga om hjälp och då säger ena gubben något och sen kommer den andra och säger en helt annan sak och pratar om andra saker elelr något och är fett hettsig så jag börja typ tjaffsa lite med honom, och sen blev jag fett arg och gav upp hela skiten och sa åt honom att han som är lärare på iv bör kunna förklara saker utan att bli värsta psykfallet lixom och då börja vi tjaffsa mer och sen blev jag feeeeett arg och drog.
haha jag: först typ lite sur sen argare och argare ;)
Not Happy Angry 4 Angry 1 Angry 3
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0