ingen ork.

Hejsan på er.
Kollade precis på jersey shore avsnittet jag missade i söndags, har typ börjat missa varje gång så det är ju tur att man kan ladda ner, annars hade man vart köörd.


Just nu sitter jag och försöker få mig själv att städa men det går inte så bra eftersom jag är ganska lat. Började städa lite igår men sedan blev det inte klart och nu har jag tappat lusten -.- men om jag inte får det klart kommer jag nog avlida för det är så jävla dammigt här och jag tål ju inte damm...
Väntar även på att mamma ska komma hem för jag ska typ kanske åka och plugga med jonna en stund, kan behövas eftersom jag typ skolkat i en vecka, inte bra jag vet... men meen vad ska man göra? Vi ses om en stund.. PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0