hur mår ni såhär på kvällskvisten?

Hejsan !
Såg precis på Big Brother och jag måste säga att jag är en aning besviken eftersom det inte ens händer något i helvetet? jag trodde att det skulle vara lite drag där. Inte för att det händer speciellt mycket i himlen heller för den delen. ÄH om jag fick bestämma vad som skulle hända skulle det äga!

Annars då? Nu hade jag faktiskt tänkt att jag skulle börja dra mig mot sängen och försöka sova lite.. Börjar trots allt kl 8 imorgon + nationella på det sen kl 9, man ba wihoo lixom. well well vi hörs imorgon PUSS RUMPAN ER!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag stör mig sjuuukt mycket på att det är så jävla segt i helvetet. Liksom kom igen, någonting kan väll bb hitta på åt dom stackarna!!

2011-05-04 @ 23:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0