fyfan... godmorgon antar jag...

Godmorsning korsning på er.
Jag sitter här och har inte den roligaste morgonen jag haft om man säger så.. Först väcker mami mig och typ vill att jag ska stänga ballen efter henne, man ba okej så jag gjorde det.. Sedan gick jag och la mig igen och vaknar sedan att att det är någon som bankar helt maniskt på ytterdörren, i panik sliter jag på mig kläder och springer och öppnar.. och då står en gammal gubbe och en ganska ung kille där och skulle in här och laga något eller något? fyyfan va pinsamt asså.. han ba: "Goooodmogon" jag ba: "eheh godmogon..." och nu sitter jag och försöker gömma mig i mitt rum så deskret jag kan... alltid är det något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0