free fallin'

Tjeena tjeenare!
Har inte orkat skriva förns nu.. haha jag är så jävla lat hela tiden (a) Idag har jag mått ganska dåligt, imorse mådde jag sjuuukt jävla dåligt men var tvungen att dra till skolan iaf för att jag skulle ha muntlig redovisning, de gick sådär, hatar sånt så va fett nervös, så det skulle kunna ha gått bättre..
Efter skolan drog jag hem och typ tog det lungt, lyssna på musik. Har blivit besatt av låten Free fallin' med John Mayer, älskade den förut men hadde lixom glömt bort den (a) Sedan åkte jag till huddinge och köpte lite örhängen och ett par solglasögon, kan visa sen haha.. Nu sitter jag hemma bara, ska passa min lillebror så det är ju inte så skit kul... jaja vad ska man göra? Vi hörs om ett tag! PUSS <3

Går inte lägga in bilder på datorn :S (?) så lägger upp den här, tyckte han va så jävla snygg för några år sedan haha! ;D

Kommentarer
Postat av: Joy Malou

Omg, Dougie är så riktigt fin asså

2011-05-21 @ 12:40:35
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0