åt värsta kebaben bre.

Hejsan på er!
Sitter och nästan avlider om jag ska vara fullt ärlig, för jag åt precis kebabrulle, åt lite för mycket (som vanligt) så känns som om det är på g upp igen om ni fattar vad jag menar höhöhööhöhö-


Jaaaa? vad mer? Robin va lika söt som vanligt. drog och hämta honom sen drog vi hem, han fick äta lite och så sen lekte vi med bilar och bowla gjorde vi med..(haha) sedan satte jag på en film till honom för jag va aldeles för trött för att leka mer så då låg vi där och kolla på film, greta gris hette filmen, kanske inte mitt förstahandsval men men vad ska man göra? hahaa.. jaja nu ska jag sluta pladdra! vi ses om ett tag, PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0