va och träffa Jonna och Lisa

Hejsan!
Kom precis hem! Efter jag hade druckit mitt kaffe sprang jag till bussen och åkte och mötte Jonna och Lisa Max i masmo, va lite busig och löpte mig en milkshake haha, whatever lixom det är helg.
Vi satt där ganska länge innan vi följde Lisa till tuben och jag och jonna tog bussen hem. Jonna skulle till Elin så jag fick sällskap ända upp till Visättra så det va ju härligt !


Just nu sitter jag och väntar på middag, vi ska äta kykling och ris med massa grönsaker och goda såser, hur gott som helst! Sen måste jag nog bada lila bad, men jag funtar på att skippa det idag, kan ju lixom fortsätta va busig när man redan håller på ;) haha och sedan bär det nog av till Rasmus.


Hans skärm är fortfarande trasig så jag kommer nog inte kunna skriva förns imorgon efter skolan, men jag kommer skriva några fler inlägg innan jag drar till Rasmus så oroa er inte haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0