va med jonna lite

hejsan!
Jag kom precis hem, jag va och träffa jonna :) först åkte jag dit så satte vi oss ute och snacka och njöt av solen och sen tog vi en promenad till flemingsberg och köpte en cola och satte oss där en stund och sen åkte jag hem för jag och mamma tänkte gå ut och ta en promenad om en stund !
Det är så jävla härligt med bra väder! man blir så sjukt glad.. nu måste bra snön smälta med så att det känns som vår påriktigt!kommer jag vara hur nöjd som helst!
vi hörs om en stund !

jonna! :)

Kommentarer
Postat av: jonna

oh no you did'nt. du kan ju säga till när du tar kort så jag inte ser ut som ett retard hela tiden på alla dina bilder du lägger upp på mig

2011-03-12 @ 16:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0