slö idag..

Hejsan på er!
Jag har inte precis kommit hem vilket jag alltid börjar mina inlägg med typ, jag sitter vid datorn hemma hos mig, jag drog inte till skolan idag för att jag vakna och hade sjukt ont i ryggen, så jag somna om och sen låg jag och mös med baby skit länge, sen klädde jag på mig och sånt så drog vi till bussen, rasmus hoppa av i Huddinge C och jag åkte hem. Jag och mami gick ut och gick typ på en gång när jag kom och sen drog vi och handla lite och nu sitter jag här.

Förövrigt ser jag förjävlig ut idag eftersom mitt hår är helt jävla ruffsigt och fult, ska fixa det senare, måste ha i 100kg balsam i det för att kunna borsta ut det haha, och så har jag knappt något smink eller något + att jag håller ju fortfarande på att spara ut mina ögonbryn så dom är ju groteska dom med.. hahah, men whatever, är söt iallafall eller?(a) haha..
En riktigt rutten gabbi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0