Ses om en stund!

hejsan!
Nu är jag hemma och just nu sitter jag och dricker kaffe. Förvånande? nej inte precis kanske..

Jag ska aldeles strax gå och möta mamma i centrum för att vi ska ut och promenera. Hur duktiga får man bli. Helt otroligt. haha..

Sen ska vi väll nog äta och sen så ska jag nog möta jonna tror jag att vi kom överens om haha..

Lite svårt att veta när hela samtalet består av att jag sitter och lyssnar på när hon sjunger :) och sen börja allt hacka i min lilla telebobo och då berätta jag det för min kära vänn och då la hon på och skriver inget mer eller något hahah, normala jag vet.. men det är så våra samtal brukar sluta, så eller ''aaa men jag orkar inte prata mer hejdå'' haha jaja..
Vi hörs om ett tag! Puss på er"!
ovanlig bild va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0