saknat mig?

Hejsan!
Kom precis hem från skolan! Har ni saknat mig? Jag har iallafall saknat er hahah... gullig jag är
Kunde ju inte skriva igår eftersom rasmus data skärm foortfarande är trasig *suck* men men jonna hoppa ju in och skrev ett inlägg vilket uppskattas!


Just nu sitter jag och dricker kaffe! Redan inne på min 4:de kopp, vilket jag inte brukar vara men av någon anledning har jag haft ett stort behov av kaffe idag. men det är härligt..


Mamma och jag tänkte även dra ut på en promenad sen eftersom i tisdags blev det ju bara en kort promenad och sedan så blev det ju inte als igår eftersom jag passade robin, eller jag gick hem från skolan så det är ju ändå något?blabla haha whatever jag skriver snart!
PUSS.

jag nyss.

saly paly efter skulan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0