Roligt med snö igen..

Hejsan på er!
Kom precis från skolan, dagen har varit ganska så seg.. Engelska va första lektionen, vi hade ingen lärare till den lektionen så alla satt typ och lalla runt på internet, sen hade jag matte, fick inte så jätte mycket gjort, men en del så det är ju bättre än ingenting, sen svenska där jag gjorde klart mina anteckningar och sen hade jag ''mentorstid'' lite snabbt och sen luunch.. kul dag va? haha
Skit segt att det har börjat snöa igen, blir på sånt pissigt humör när det snöar, seriöst jag trodde fan att det va slut med den här skit snön.. typiskt, vet inte om jag och mami kommer promenera idag i snön, det låter inte så frestande lixom.. haha...


Just nu hade jag tänkt ta mig ett glas Proviva och bara chilla gal1 lixom heheheh... kanske se någon film? i don't know känner mig  inte så jätte taggad på att dra ut och göra något om det inte blir bättre väder faktiskt...
Btw hade många fler läsare igår vilket faktiskt gör mig jätte glad så att ni vet, hoppas inte att det bara va för igår bara haha.. vi ses snart ! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0