promenad och pannkakor.

Hej igen!
Just nu sitter jag och väntar på att min kära mamma ska göra lite kaffe till oss :)


Idag gick jag och mamma ett varv runt elljusspåret(?) och det va riktigt skönt! Ganska jobbigt var det idag men inte så farligt, vi hade ju tänkt att börja springa med när vi inte är så förkylda längre, så det längtar jag till.
När vi kom hem började mamma schteeka pannkakor så att det blev helt osigt i hela lägenheten kändes det som , men det var nog mest i köket. Mamma hade även köpt ekologisk sylt vilket va skit gott! vi köper aldrig någor ekologist haha.. det va mycket mer bär i den och den kändes mer ''äkta'' eller vad man ska säga ! MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0