Om imorgon!

Tänkte skriva lite om hur det blir med min uppdatering imorgon, eftersom jag passar Robin på Onsdagar...
Rasmus family är lite krassliga så om dom inte är sjukare och måste va hemma (kan ju alltid hända) så kommer jag passa sötaste Robin imorgon och då lider ju bloggen eftersom då åker jag ej hem under dagen och Rasmus datorskärm funkar fortfarande inte...
MEN, jag kan nog skriva något inlägg, kan försöka komma ihåg att skriva ett inlägg i skolan imorgon, och sen kan jag nog låna Rasmus mammas dator innan jag hämtar Robin och skriva ifrån så då blir det ju iallafall lite uppdatering..
Kommer skriva något mer inlägg innan jag drar till Rasmus idag med bara så ni veet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsnygg bild !!!! :o

2011-03-30 @ 17:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0