ny design, maan tackar jonnaah

Hejsan svejsan!

Vad tyckte ni om jonnas inlägg? fantastiskt enligt mig.

Efter jag hade vart med jonna så drog jag och mötte rasmus i huddinge så vi kunde åka hem tillsammans, jag va skit stressad eftersom jag missade början av bigbrother.... Väl hemma hos rasmus sprang jag för att sätta på TV:n och satte mig och kolla, efter några minuter kom rasmus mamma och knacka på dörren och ville kolla hon med :) Nu efter så har jag typ suttit här vid datorn och lallat runt.

Imorgon är det ju skola för dom flesta med, men inte för mig :D, jag är ledig även imorgon, varför kommer jag inte ihåg, det va lixom inte så viktigt för mig att veta om man säger så, så då kan jag sova ut en extra dag. Hur skönt? Extremt skönt!

Påtal om blåbär så har jag har haft lock i öronen eller ja örAT hela dagen vilket är ganska jobbigt eftersom jag då inte hör något i det örat.

Nu ska jag och baby boo se på The last exorsism (stavning?) så jag kommer nog inte kunna somna så lätt idag eftersom jag blir skit rädd av sånna filmer och rasmus somnar SJÄLVKLART direkt efter filmen så då får rädda gabbi ligga där och nojja själv... elakt av honom jag vet.
skriver antingen sen eller imorgon, mest troligt imorgon.
PUSS!


sånna här gulliga bilder blir jag taggade på, på facebook... charmigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0