mummmss

hejsan på er!
Jag snaggade av min lillebrors hår istället haha och så fixa jag lite coolt på sidorna osv , första gången typ ;) blev skit bra ! Och sen kollade jag på Bigbrother så det är därför jag inte har skrivit.
Imorgon ska jag ju till läkaren så jag måste vakna tidigt även fast jag inte har skola.. fan då haha + att jag måste dra dit själv vilket jag aldrig brukar + att jag ska träffa min nya läkare (kom inte överens med den förra) så det är ju verkligen skit kul lixom.. wäää, well well antar att man måste lära sig klara sig själv någon gång (a)


Påtal om blåbär så hittade jag och min mamma en jätte god dryck här om dagen när vi va och handlade mat som heter proviva och den är typ bra för magen och så med så det är ju bra! Den är så god att jag faktist dricker den som om det vore läsk eller något haha.. muums tycker att alla ska köpa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0