mår ganska bra idag.

hejsan.
idag mår jag ganska bra faktist ! men det brukar vara så med mig, jag är skit sjuk en kort tid haha ! och när jag är sjuk så sover jag mest... som igår då sov jag skit mycket och mådde så dåligt att jag trodde jag skulle dö resten av tiden. men hellre va jätte sjuk kort tid och nästan aldrig än att va sjuk ofta och länge . eller hur?


idag följde jag med min lille syster Alicia till kungens kurva för att hon skulle köpa någon sak till hennes dator och jag shoppa lite grann på H&M ! haha gabbi <3 H&M? kan visa er vad jag köpte om ett tag !
Det är så jävla skönt att kunna köpa kläder istället för cigg ! den här månaden är den första jag köppt annat än cigg för mina pengar, och det känns underbart !
Nu är det ända jag vill köpa ett par snygga skor.. jag hitta ett par där i kungens kurva men jag är så jävla snål så jag valde att köpa annat istället för ett par skor (a) jag får flörta lite med mamma eller något ;)


juste jag har även fixat om lite i mitt rum så det ser bättre ut nu när jag bara har en säng... *snyft*, vilket jag också hade tänkt att visa er senare !
nu ska jag dammsuga och damma av lite så vi ses om ett tag ! puss.


jag är inte sådär brun på riktigt... ändra med färgerna i picasa för jag har ingen fondis idag .. hehehehhehe..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0