Love the way it snows..

Hejsan på er..
Kul att det börjat snöa igen eller hur? nej inte direkt va.
Så jävla härligt att det ska börja snöa när man tror att våren är påväg lixom, och det är ju inte bara några snöflingor lixom, ne självklart ska det börja snöa huuur mycket som helst..


Jaja kom precis hem från älskling, Började morgonen med att bara ligga och halvsova med carola på TV:n kanske därför man sov? Nej men jag orkade inte ta mig upp och byta kanal.
Efter ett tag undrade söta Lina om jag ville promenera till Coop med henne, så då gjorde jag det, efter det gick jag hem till Rasmus igen och började fixa mig lite.. Sen bar det av hemmåt......

Kommentarer
Postat av: Juliusinga

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2012-06-28 @ 07:03:36
URL: http://juliusinga.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0