livet suger utan Cigg.

åh asså okej jag vet att jag bara skriver om ciggaretter hela tiden men jag tycker att det är så äckligt svårt att inte röka. Jag saknar verkligen att röka så jävla sjukt mycket.
Jag önska att jag va en sån där person som kunde ta en cigg ibland, välja om man ska ta en cigg någon gång eller inte, jag är så jävla förbannad att jag inte kan göra så! För jag vet att om jag tar en ciggarett så kommer jag börja röka ett paket om dagen igen, och det suger balle!
Helt sjukt att man kan sakna att suga livet ur en, hur fan kan man sakna att röka såhär mycket? Varje gång någon röker får jag en sån konstig känsla, jag har bara lust att rycka ciggen ur handen på den och röka upp den själv.
FAN! tycker inte att jag är gabbi utan ciggen faktiskt.

deppig chey. haha, i guess i'm emo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0