kunde inte skriva mer igår.

hejsan!
Förlåt att jag inte skrev mer igår men direkt när jag och mamma kom hem så satte vi oss och åt middag, sen så ringde jonna och sa att jag skulle möta henne , och fråga om jag kunde hämta hennes jacka hos elin, så jag fick ganska brottom till elin och sen till bussen. sen drog jag hem till jonna en stund och sen va jag tvungen att skynda mig hem för att jag hade glömt mitt smink hemma och sen åkte jag till huddinge och tog bussen där i från till kvarnbergsplan och mötte lina och angelica, och sen tog jag och lina en promenad.

nu till det sjuka.. när jag kom hem till rasmus så va det helt tomt och tyst där nere så jag gick upp och då sitter Fredrik (rasmus lådsas pappa typ) och pratar med någon i tele för att rasmus hjärta slog skit snabbt och så så vi va tvungna att åka in till akuten med rasmus, eller jag va inte tvungen att följa med men rasmus ville det så... Så jag, rasmus mamma och rasmus satt inne på akuten från kl 10 till ungefär 1 på natten. och när han väl fick hjälp hade det lixom stabiliserats. myysigt... och sen när vi kom hem va jag så trött så att jag somna... haha
Nu vid 3 så ska jag hämta rasmus lillebror med, och han är tydligen lite trottsig så vi får se hur han är när jag hämtar honom, han vill tydligen inte gå hem och så haha..
Jag har btw fortfarande lock i örat och jag fattar fan inte varför det inte går bort?! helt stört.

Och idag kan ju jag inte gå med mamma heller då, så jag gick hem från skolan och sen tänkte jag ta långa vägen till och från dagiset, så att det blir något iallafall, nu blev det här skit långt och det är ju kanske inte så kul att läsa så jag tänkte avrunda nu !
Vi ses om en stund, haha puuussss.


gammal bild på mig och robin eftersom jag inte hittar sladden så jag kan lägga in bilder......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0