kommer dööö

hejsan!
jag åkte hit till rasmus nu efter skolan istället för att jag måste hämta massa saker som jag ska ta med mig hem, för att jag ska sova hemma idag eftersom jag ska till läkaren imorgon. så nu måste jag bära hem en stor och tung väska och en stor papperskasse med massa kläder som ska hem + att jag ska svänga förbi och hämta mammas arbetskläder innan jag går hem... puh hur ska jag palla bära allt det där? jag kommer nog innan jag kommit hem. jaja tänkte bara uppdatera lite, vi ses om en stund! puss


mysigt värre att bära runt på, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte vara kul för axlarna :(

2011-03-10 @ 20:32:42
Postat av: Tarjeihelen

Very well done. I enjoyed the site.

2011-06-03 @ 10:47:02
URL: http://tarjeihelen.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0