kommentarer, yeey!

Sjukt kul med kommentarer! Fortsätt så :)!


vanessa =)
om Mars 22, 2011:
hm.. hej , alltså jag tycker ju att bröllop är typ bra , för det är ju ett minne för livet som man kan se tillbaka till och ja .. tycka e mysigt att uppleva även om allt skiter sig kanske . Men håller med lite men annars så tycker jag ju att det e rätt så sött och skulle gärna vilja gifta mig i framtiden hahaha xD

Svar: Kul att du kommentera! Ja det är nog jätte mysigt! Om man vill gifta sig så ska man självklart göra det!

- om Mars 22, 2011:
jag håller med fullständigt! folk brukar tycka att jag är pessimistisk men jag är bara realistisk. Jag tycker bröllop är onödiga eftersom alla ändå skiljer sig sedan, hehe.

Svar: Kul att du kommentera haha! Tycker att det är roligt att du tycker som mig för det brukar inte vara många som gör det ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0