Kaffe, sen bär det av till älskling.

Nu tänkte jag göra lite kaffe, och sedan så börjar jag röra mig till Rasmus.
Bigbrother börja ju kl 9 med, ska kolla om rasmus mami ska se idag för då ser vi väll tillsammans som vanligt :D haha tycker att det är mycket roligare att kolla med henne :)


imorgon är det ju skola *snark* men slutar ju vid 12 som vanligt så man kan ju inte klaga haha, kommer hit hem efter skolan så kommer blogga på imorgon med haha, får hoppas att rasmus skärm blir lagad eller något så jag kan blogga därifrån annars kommer uppdateringen suga på onsdag antagligen.
Men det löser sig, och om det är så att jag inte kommer att kunna uppdatera så säger jag det dagen innan den här gången så att ni inte tror att jag lagt ner bloggen igen haha..
Skiver innan jag drar, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0