kaffe

Just nu sitter jag och dricker Kaffe, min bror gjorde kaffet den här gången så det är inte lika gott som i vanliga fall, eftersom har gör så jävla svagt kaffe och jag gillar starkt kaffe haha..

Efter jag druckit mitt kaffe ska jag se till att få ordning på mitt jävla skit hår, köpte ju hår inpackning till mitt hår förut men jag orkar aldrig använda det för att mitt hår blir FÖR lent då haha..
Jag har så jävla jobbigt hår, det blir tovigt så fort även fast jag har 100 liter balsam i, och har jag inpackningen blir det så lent att man inte kan göra ett skit med det, ja ni man kan säga att mitt hår har sitt egna lilla liv..


Här kommer en bild på mig och mitt kaffe vilket ni inte får så ofta höhö..

fan vad jag önska att jag va sådär brun.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0