jonna for president

Heeeiii gabbis alla 1000 läsare. Ligger här i min säng och gabbi bad mig gästblogga för hennes blogg suger utan min närvaro. Vet inte riktigt vad jag ska skriva heller, väntar på att mamma ska laga mat, är jävligt hungrig. Kanske ska presentera mig själv eftersom Gabbi får mig att framstå som ett jävla retard här sin blogg, med alla vackra bilder hon lägger ut. Själv vill jag tillägga att jag inte ser ut som på hennes fula bilder (i hope) Det är även jag som har fixat gabbis design på hennes finfina blogg, inga autografer. MEeeeeeeen vet inte vad jag ska skriva mer. Kan ju berätta om hur jag och gabibi blev vänner. Först hatade vi varandra, CaTfIgHt eller vaaad? Vi gick i samma skola, men inte i samma klass och dom i klassen jag umgick med tjaffsade med Gabbi och hennes polare, och jag blev mutad till att börja bråka med dom, damp som man hade så why not? Sagt och gjort gick jag dit och började skrika på henne, och tro mig hon skrek tillbaka. Sen var det ingenting mer med det, mer än att vi kollade snett på varandra och behandlade varandra som luft, tills dagen jag inte hade någonstans att sova. Jag bråkade med mina föräldrar och skulle rymma, så jävla moget jag vet. Fanns ingenstans jag kunde sova, så hade vi en gemensam kompis som jag satt och pratade med, så kom Gabbi och då frågade min gemensamma kompis om jag kunde sova hos Gabbi, och gabbi började garva och ba "visst, kan kolla med mamma" så fick jag sova där, så efter skolan drog jag till henne, det var fett stelt, sen åkte vi till vårby, hängde där ett tag coola som vi var och sen åkte vi hem till henne och kollade på American History X, hann inte kolla klart för efter ett tag så stog mina föräldrar i dörröppningen och sa att jag skulle komma hem nu, gissa om jag skämdes? som fan! Åkte hem med mina föräldrar och sen garvade jag och Gabbi åt allt som hade hänt, och sen började vi umgås som att det som hade hänt innan aldrig hade hänt, så nu vet ni det. Ciao me bella.


Gammal bild på oss två :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0