Jag vill ha en gris.

Hejsan på er!
Kom tillbaka för en stund sen, och det va hur jävla jobbigt som helst att gå idag, snön håller ju på att smälta så man sjönk ner 3 meter för varje steg man tog osv..
Mamma hade även glömt sin väska på jobbet så vi va tvungna att gå tillbaka dit och hämta den och sen till affären för att köpa lite smått... Sen tog vi en jobbig väg hem me, upp för massa trappor och så..


Nu till det jag skulle skriva om!
Jag vill ha en gris. haha inte en sån där stor och ful utan en sån där liten mini-gris! haha okej jag låter helt jävla störd men dom är ju hur söta som helst! + dom behöver man ju inte gå ut med hela tiden för jag har hört att dom använder typ ''kattlåda'' å då blir det ju inga problem med att man inte är hemma heela tiden haha..
Tänk er att ligga och mysa med en liten gris lixom, hur jävla coolt är inte det?

haha jaja , just nu väntar jag på maten, vi ska äta tacos! FETING GOTT! har varit sugen på det hur länge som helst nu. eller okej, ända sen i fredags haha..
hörs om ett tag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0