Jag ogillar Erik saade skarpt.

Hejsan!
Nu är vi hemma, ÄNTLIGEN! Det här kan ha varit den värsta dagen i mitt liv, kan motivera :


När vi kommer dit är det redan FULLT, jag upprepar FULLT men folk där, Tar oss hur lång tid som helst att ens hitta en plats att stå på, sen måste vi stå där i typ 40 min förns han erik saade ens kommer, och sen suger han häst balle, och så va han ful herre gud asså,
sen skulle Liv och Samuel ha autograf så vi ställde oss i kön som va kanske 456746 varv runt heron, autografen skulle kostat 20 kr för man va tvungen att köpa hans fattiga skiva, efter att ha stått där hur länge som helst och kommit fram 3 cm sket vi det och skulle äta donken så får jag vänta på samuels burgare i 100 år för att dom aldrig gjorde den, så tillslut får man dam och skriker att dom ska ge mig hamburgarjäveln, seeen när vi hittat ett bord kommer 2 st och säger att dom ska ha bordet ÄVEN fast dom inte har någon mat, efter att ha tjafsat med dom kom vi överrens om att dela bord och dom kommer med en varsin liten fjuttig glass -.- sen åkte vi hem!
Så jag kan ju säga att om vi hade kommit upp dit där erik saade satt så skulle han åkt på en propp för då kanske det hade kännts värt att stå där i 100 år.


Skriver om en stund, måste varva ner lite hahah...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0