hur trött som helst!

hejsan!
kom tillbaka från huddinge för en stund sen. Jag är helt löjligt trött asså, satt och somna både till och från huddinge... fan va pinsamt och rasmus väckte inte mig eller något, skit trevligt! Jag kommer nog somna ganska tidigt idag, ska kolla på reprisen av BB nu kl 7 och sen duscha och sen kolla på BB igen, fast dagens avsnitt och sen kommer jag nog somna!


I huddinge så bytte rasmus något spel på game och sen kolla vi i lite affärer, eller ja. jag då.. köpte även en ögonskugge borste och ögonskugga, behövdes!


Nu ska jag gå upp och värma mat !
ses senare, puss.


Ögonskuggan: 50:-  H&M
Borsten: 20:-  H&M


jag just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0