hemma nu.

Hejsan
kom precis hem, är helt död i mina ben eftersom vi gick både till och från huddinge c så nu känner vi oss duktiga ! Fick hem ett vanligt puder och mitt lila bad ! Mamma köpte lika dana byxor som jag köpte förut och en mascara typ och så köpte vi lite goda såser till middagen sen haha !


Nu väntar jag på att kaffet ska bli klart och så kanske jag åker till jonna efter, om jag ens orkar haha känner mig trött efter promenaden .


Och hur jävla härligt väder har vi inte lixom, solen är framme och steker, jag och mami gick fan utan jackor ett tag för att det blev så varmt, helt stört men det är så jävla skönt med, har saknat solen och värmen något så sjukt mycket, om det börjar snöa igen kommer jag nog ta livet av mig haha.. orkar inte det igen .
Vi hörs om en liten stund ! PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0