hejsan på er!

hejsan svejsan!
Jag vet att min uppdatering har varit sämst i världen men det har inte funnits så mycket att göra åt saken helt ärligt haha, jag kan lixom inte laga rasmus skärm (skärmen va trasig inte datan) för jag är inte så händig av mig precis..
Idag har jag fakist en ganska dålig dag hitills iallafall..
  1. varken saly eller victor är i skolan och då är det inte lika bra stämning
  2. jag har ont i min arm
  3. åt ingen lunch
  4. har varit röksugen hela dagen
ja jag kan ju fortsätta men då skulle ni få sitta och läsa tills imorgon haha, det är väll bara hoppas på att det vänder.. Ska ju typ ut och gå med mamma idag (hoppas jag) så det är ju härligt iallafall..
Nu måste jag se om vi har något gott att smaska på hemma för jag är skit hungrig, eller ja jag vill äta. så vi hörs om en stund ! PUSSSSSSS


såhär besvärad ser jag ut just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0