godnatt.

Så nu har jag duschat! Jag längtar till sommaren då jag kan smörja in mig med krämer som luktar gott efter jag duschat istället för mina kortison ssalvor.. haha myspys lixom.


Snart börjar BigBrother så jag ska se på det! sen kommer jag nog att somna så det är därför jag skriver ett godnatt inlägg nu.. lika bra lixom.. Imorgon börjar jag kl 8, suck.. jag orkar verkligen inte det+ att jag tycker att det känns onödigt eftersom det är då jag har svenska a och eftersom jag inte vill ha bara G i det ämnet som jag tydligen kommer få vill jag ju inte ha det G:t så då är det ju ingen mening att jag ens kommer :S?


Jaja whatever! vi ses imorgon.. då åker jag hem till mig efter skolan så kommer antagligen inte skriva förns typ halv 1,1 imorgon, om jag inte hinner skriva ett inlägg på morgonen innan skolan dvs..
jaja c ya <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0