förlåt.

FÖRLÅT för usel uppdatering men jag är sjuuuk... jag bara sover och sover när jag är sjuk så då tänker jag inte på att skriva .. jag känner mig som den där killen i den där näs-spray reklamen när han sitter i ett rum som är fullt med användna näsdukar. haha


nu håller jag mig iallafall vaken ett tag till för jag vill inte missa bigbrother! sedan kommer jag nog däcka igen.
det blev kaos när pappa och dom kom idag btw, hur körda i skallen får man va? shitt asså...


jaja tänkte bara uppdatera och visa att jag lever.
bjuds inte på någon bild från nu för allt ni kommer se då är typ snor (a)
ses sen eller imorgon . pusss
fortfarande det jag knaprar på....
för länge länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0