förlåt!!!

hejsan!
Förlåt att jag inte har skrivit något men jag har faktist en bra anledning!
Rasmus dator fungerar inte och jag har inte varit hemma (är fortfarande inte det) för att jag hamtade robin igår och ska även hämta honom idag så uppdateringen kommer suga balle idag med! förlåååt...
Men ni kommer få lite bilder och så imorgon så det kanske är lite kul iallafall haha..
Idag hade vi uppsatsskrivning i engelska, och jag tyckte att det gick ganska dåligt men det gör inget för jag är redan inställt på att få bara ett G i engelska så whatever..
Håller även på att städar lite nu så jag känner mig vääldans duktig!
PS: jag skriver från rasmus mammas dator om ni undrade...
jag just nu haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0