feting röksugen.

Hejsan igen!
Sitter fortfarande på engelskan och jag blir bara mer och mer röksugen...
Nu har jag varit röksugen konstant hur länge som helst, och jag ger snart upp det här, jag vill fan bara röka!
haha alla säger att jag är ''dum i huvudet'' om jag börjar igen, men vafan det är för jobbigt att inte röka, hellre att jag röker och förstör min kropp än att jag är röksugen och saknar att röka varje dag...

Det är lite så jag känner nu -.- jaja vi får se hur jag gör, jag vet iallafall att jag kommer börja röka någon gång igen, men vet inte när än haha.. jag tycker inte att jag är mig själv längre, nu när jag inte röker, som om jag har förändrats... whatever, vi ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0