feting mysigt med leriga skor.

Godmorgon?
Nej jag har varit vaken jätte länge! Vi drog till Joel igår och drack lite och sådär. hade skit kul så jag och lisa sov hos jonna för hon bor ganska nära honom. Idag mår jag faktist jätte bra :) förutom att jag är jätte flammig i ansiktet för att jag inte smörjde in mig igår innan jag somna.

När vi gick hem igår så orkade vi inte gå en lång väg så vi gena genom ett ställe där dom typ håller på att bygga eller vad dom gör där så det va sjukt lerigt där och detta är resultatet........... det va ju inte så kul att åka hem med mina sjukt leriga skor imorse, fan va folk kolla... dom måste ha trott att jag va dum i skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0