fan vilket härligt väder!

hejsan på er!
Jag kom hem från skolan för ett tag sen, och fyfan vilket underbart väder! Det börjar ju blir varmare nu , man kan ha på sig tunnare jackor och så meen det är skit halt överallt och det blåser lite kallt och det är slask och så... men jaja whatever solen är här och då ska man ju va glad!

Mamma slutar halv 4 idag så då ska jag möta upp henne och så ska vi promenera igen! Känner faktist att det är bra för min rygg eftersom jag alltid har så j*vla ont i ryggen, så det är ju skit bra! + att man känner att man gör något iallafall, jag ville ju börja gymma men jag känner lite att det känns onödigt eftersom jag tror inte att jag faktist kommer ta mig dit och gymma. Dels för att jag inte vill gymma så långt bort och då kan/vill typ ingen gymma med mig och dels för att jag vet inte ens om jag är en sån person som gillar att gymma. Jag brukar lixom tröttna och skita i det och då är det onödigt att man betalat osv.. så då räcker det kanske att promenera och sen börja jogga? Kan ju lixom göra sit-ups hemma om jag känner för det hahah..

Nu tänkte jag göra lite kaffe och börja se en film jag laddat ner, kommer inte ihåg vilket film det va jag laddat ner , det va typ någon tjej film som jag lika gärna kan se hemma eftersom rasmus vägrar se sånna filmer med mig. Och så ska jag hoppas på att ingen mer ringer ! Det ringer hit massa folk och frågar efter min mamma, man ba okej? klockan är runt 2 på en tisdag, är det inte ganska rimligt att man är på jobbet då? fattar inte grejen.
Jag kommer säkert slänga in ett inlägg innan jag drar och så.
puss så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0