deprimerad och har ångest.

hah heeejsan!
Har inget och skriva om för tillfället, tycker faktist att nii kan kommentera lite så man får motivation att skriva ;) haha nej, ingen press ni behöver inte kommentera om ni inte vill.

Tänkte berätta om att jag tydligen är både deprimerad och har ångest haha.. Idag på Svenskan så lalla jag runt lite på internet och hitta av en slump en sida som man kunde göra mssa test så jag och en kille som satt brevid mig som är lite rolig haha satt och gjorde lite test och då visade det sig att jag är deprimerad och har ångest, nice va? nej jag skoja men vafan dom kan inte stämma för jag är ju skit glad, eller? :O


what do you pick?
hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0