change of plans.

Hejsan!
Sitter fortfarande i skolan, fast nu har jag svenska! Sen har jag lunch och sen en till lektion *dör*
Faast efter skolan ska jag möta mami i Huddinge för att hon måste myta sitt kort så att jag kan få mina pengar eftersom jag råkade bryta det lite förut hehehe... så då åker jag och byter skorna efter jag har varit i hudd med mami.. så jag skriver när jag har kommeit hem!


Idag är jag fett röksugen ,IGEN så jag följde med KT med ut när han skulle röka så att jag kunde stå och lukta när han rökte heheh (a) bättre än att röka iallafall haha..

Nu ska jag fortsätta jobba på, här på svenskan så att min lärare håller sig lugn haha , ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0