cell 211

Såg precis klart på en film som heter '' cell 211'' den va sjukt bra faktiskt, men den va på spanska så man va tvungen att läsa texten och då har man (jag) lite svårt att se bilden och läsa texten samtidigt så jag blev helt förvirrad ibland, haha. Men en sevärd film!


Lite kul var det att dom sa ''puta tu madre'' i varje mening haha... (vet ej om det blev rätt stavning men whatever)


Nu ska vi typ se en annan film och sen sova, är redan skit trött så vi får se om jag ens orkar ta mig igenom den här filmen haha, blir nog som vanligt att man somnar efter 10 min (a)
Så vi hörs antingen efter filmen (om jag hållt mig vaken dvs..) eller imorgon! Puss.


Kommentarer
Postat av: Oleeli

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2012-07-20 @ 12:13:46
URL: http://oleeli.blogll.com
Postat av: Oleeli

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2012-07-20 @ 12:13:55
URL: http://oleeli.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0